پاکت آپشن چیست؟
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت deyarz.com شروع کنید...

نقد و بررسی  پاکت آپشن + آموزش ثبت نام و افتتاح حساب

پاکت آپشن چیست و چه خدماتی دارد؟

در این مطلب قصد داریم سایت پاکت آپشن را معرفی کنیم. در دنیای همیشه در حال توسعه تجارت آنلاین، داشتن یک پلت فرم قابل اعتماد و کاربر پسند بسیار مهم است. برخی از وب‌سایت ها ادعا می کنند که این پلتفرم ، یک کارگزاری غیرقانونی است. ما در این مقاله فقط قصد معرفی این سایت را داریم و قانونی بودن یا نبودن آن را تضمین نمی کنیم. شما می توانید قبل از ثبت‌نام در این کارگزاری، به خوبی در مورد آن تحقیق کنید. در این مقاله، ما به معرفی کامل Pocket Option ، ویژگی‌ های کلیدی، مزایا و معایب و نحوه افتتاح حساب در آن می پردازیم.

?

نقد و بررسی تخصصی پاکت آپشن

پاکت آپشن چیست؟

پاکت آپشن یک پلتفرم معاملات آنلاین است که هم برای معامله‌گران مبتدی و هم برای معامله‌گران با تجربه مناسب می باشد. این سایت طیف وسیعی از ابزارهای معاملاتی از جمله فارکس، ارزهای دیجیتال، کالاها و شاخص ها را ارائه می دهد. همچنین Pocket Option یک رابط کاربر پسند ارائه می دهد که فرآیند تجارت را ساده می کند. Pocket Option در سال 2017 وارد بازار باینری آپشن شد. کارگزاران باینری آپشن به دلیل کلاهبرداری، محبوبیت کمی در بازارهای مالی دارند. حساب های موجود در این سایت شامل مبتدی، حرفه‌ای، MT5 Forex، اکسپرت و حساب آزمایشی است.

از مزایا و معایب بروکر پاکت آپشن می توان به تنوع ابزارهای معاملاتی، رابط کاربری ساده و ارائه حساب آزمایشی اشاره کرد. بزرگترین عیب این سایت نداشتن رگولاتوری قانونی است. این سایت به دلیل وضعیت نظارتی و عملکرد آنها یک کارگزار مشکوک است، زیرا رگولاتور FCA هشداری برای Pocket Option صادر کرده است.

ثبت نام و افتتاح حساب

ویژگی های کلیدی Pocket Option

  • رابط کاربر پسند: یکی از ویژگی های برجسته پاکت آپشن رابط بصری آن است. معامله گران می توانند به راحتی به نمودارها، اندیکاتورها و اجرای معاملات فقط با چند کلیک دسترسی داشته باشند.
  • انتخاب دارایی های متنوع: این سایت مجموعه متنوعی از دارایی های معاملاتی را ارائه می دهد. این شامل طیف گسترده ای از جفت ارزها، ارزهای دیجیتال و CFD می شود.
  • حساب آزمایشی: Pocket Option برای کمک به معامله گران برای تقویت مهارت های خود، یک حساب آزمایشی با وجوه مجازی ارائه می دهد.
  • منابع آموزشی: Pocket Option منابع آموزشی فراوانی از جمله وبینارها و آموزش ها را ارائه می دهد.

?

رگولاسیون سایت Pocket Option

قوانین پاکت آپشن

سایت پاکت آپشن هیچ تاییدیه نظارتی ندارد. اولین قدم در ارزیابی یک سایت این است که آیا مقامات مالی معتبر مانند کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) یا مرجع رفتار مالی (FCA)، آن را تایید می کنند؟ شرکت پشتیبان Pocket Option، در جمهوری جزایر مارشال، یک شرکت ​​مالیاتی فراساحلی است. این شرکت توسط تنظیم کننده های سطح بالا نظارت نمی شود. همچنین هیچ تضمینی وجود ندارد که سرمایه گذاران در صورت ورشکستگی کارگزار غرامت دریافت کنند یا خیر؟ به همین دلیل کار با این سایت ریسک بزرگی است و قبل از افتتاح حساب در آن باید به خوبی تحقیق و بررسی کنید.

پلتفرم معاملاتی Pocket Option

Pocket Option طیف وسیعی از پلتفرم های تجاری کاربرپسند و در دسترس را به معامله گران ارائه می دهد. استفاده از پلت فرم معاملاتی این کارگزاری بسیار ساده است. این پلتفرم مبتنی بر وب بوده و دارای تجربه کاربری عالی است. همچنین این کارگزاری، MetaTrader 5 را ارائه می دهد که امکان تجارت خودکار و تجزیه و تحلیل فنی را فراهم می کند. برای دانلود نرم افزار معاملاتی برای پاکت آپشن می توانید به وب‌سایت کارگزاری مراجعه کنید. این پلتفرم ها عبارتند از:

  • پلتفرم وب: پلتفرم وب به معامله گران اجازه می دهد تا مستقیماً از مرورگر وب خود به پلتفرم Pocket Option دسترسی داشته باشند. این امر نیاز به دانلود نرم افزار را از بین می برد.
  • پلتفرم ویندوز: برای کاربران ویندوز، Pocket Option یک برنامه تجاری اختصاصی ارائه می دهد. این پلتفرم به طور خاص برای سیستم عامل های ویندوز طراحی شده است و یک تجربه تجاری روان را ارائه می دهد.
  • برنامه ‌های iOS و Android سایت پاکت آپشن: این کارگزاری برنامه ‌های تجاری اختصاصی را برای دستگاه‌ های iOS و Android ارائه می ‌دهد. این برنامه های تلفن همراه به گونه ای طراحی شده اند که تجربه تجارت یکپارچه و بصری را به معامله گران ارائه دهند. معامله‌گران می ‌توانند با استفاده از گوشی هوشمند یا تبلت و آی‌پد، به حساب‌های خود دسترسی داشته باشند.

همچنین Pocket Option بیش از 130 دارایی را برای معامله ارائه می دهد. این دارایی ها به پنج دسته تقسیم می شوند و عبارتند از:

  • فارکس
  • ارز دیجیتال
  • شاخص ها
  • سهام
  • کالاها

?

کارمزد معاملاتی در پاکت آپشن

هزینه ها و کمیسیون در بروکر Pocket Option

سپرده گذاری در حساب معاملاتی سایت پاکت آپشن بدون هزینه است. در برداشت وجه، به روش پرفکت مانی کارمزد پنج درصدی دریافت می شود. علاوه بر این ممکن است بانکی که تراکنش را انجام می دهد، هزینه دریافت کند. این کارگزاری، بدون تغییر تنظیمات یا تماس با پشتیبانی، به طور خودکار حساب‌ های بدون مبادله را برای همه مشتریان خود فراهم می کند. اما نرخ کمیسیون و اسپرد پاکت آپشن به وضوح بیان نشده است، در حالیکه بیشتر منابع اسپرد را ۰.۸ پیپ بیان می کنند. حداقل سپرده در این سایت  ۵۰ دلار است و مطابق با استاندارد صنعت فارکس می باشد.

همچنین حداقل مبلغ معامله 1 دلار در هر معامله است. لازم به ذکر است که برای شارژ پاکت آپشن با تتر، ابتدا باید تتر را به بیت‌کوین یا اتریوم تبدیل کنید. سپس با استفاده از بیت‌کوین یا اتریوم حساب خود را شارژ کنید. به طور کلی اکثر سایت های آنلاین از رمز ارزهایی مانند بیت‌کوین یا اتریوم برای شارژ حساب ‌ها و انجام معاملات استفاده می‌کنند. برای انجام این کار می ‌توانید به یکی از صرافی‌ های معتبر رمز ارز مراجعه کرده و تتر خود را به بیت‌کوین یا اتریوم تبدیل کنید. سپس بیت‌کوین یا اتریوم را به آدرس حساب Pocket Option ارسال کنید.

اگر میخواهید بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان و بروکرها را بشناسید بر روی این مطلب کلیک کنید.

 

روش های واریز و برداشت در Pocket Option

کارگزاری پاکت آپشن از تمامی روش های پرداخت اصلی پشتیبانی می کند. این روش ها عبارتند از:

  • مسترکارت
  • ویزا کارت
  • کارت های دبیت
  • کارت اعتباری
  • بیت کوین
  • لایت کوین
  • اتریوم
  • بیت کوین کش
  • ZCash
  • اسکریل
  • نتلر

ثبت نام و افتتاح حساب

همچنین امکان واریز با انواع ارزهای رمزنگاری شده در سایت  Pocket Option وجود دارد. این رمزارزها شامل بیت کوین، لایت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، ریپل، USDK، ZCash، Dai، Tether و سکه USD است.

?

نحوه ورود به Pocket Option

ثبت نام پاکت آپشن

ایجاد یک حساب کاربری در Pocket Option و شروع تجارت بسیار آسان است. برای این کار فقط 3 مرحله وجود دارد. این مراحل شامل ثبت نام، تأیید و واریز وجه به حساب است. Pocket Option با گزینه هایی از جمله فیس بوک، گوگل و ایمیل، ثبت نام را آسان تر می کند. برای احراز هویت Pocket Option فقط باید تصویر مدرک هویتی خود مانند کارت ملی، شناسنامه یا گواهینامه خود را به سایت کارگزاری ارسال کنید. همچنین باید یک مدرک برای آدرس محل سکونت با اطلاعاتی مطابق با مدارک شخصی ارائه دهید. مدارک نشانی شامل قبض آب، برق یا تلفن است که حاودی آدرس محل سکونت می باشد.

آموزش افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن عبارت است از:

  • برای افتتاح حساب در Pocket Option، به وب‌سایت رسمی آن (https://pocketoption.com/) مراجعه کنید.
  • برای شروع، روی دکمه “ثبت نام” یا “Sign Up” کلیک کنید. این دکمه ممکن است در بالای صفحه یا در پایین آن قرار داشته باشد.
  • در مرحله بعد، باید اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل و شماره تلفن است. همچنین باید یک نام کاربری و رمز عبور انتخاب کنید.
  • پس از تکمیل اطلاعات شخصی، شما باید شرایط و مقررات Pocket Option را مطالعه و تأیید کنید.
  • سپس باید ایمیل خود را تأیید کنید. برای این کار، به ایمیل خود بروید و ایمیل تأییدی که از طرف Pocket Option ارسال شده است را باز کنید. بعد روی دکمه تأیید کلیک کنید.
  • حالا که حساب کاربری شما ایجاد شده است، باید سرمایه اولیه را به حساب خود واریز کنید. پاکت آپشن انواع مختلفی از روش‌ های پرداخت از جمله بیت‌کوین و اتریوم را قبول می کند.
  • پس از شارژ حساب، می ‌توانید معامله‌ در Pocket Option را شروع کنید.

?

خدمات به مشتریان در پاکت آپشن

پشتیبانی از مشتری در کارگزاری Pocket Option

پشتیبانی پاکت آپشن ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته در دسترس است. برای پاسخگویی به سوالات و مشکلات کاربران آدرس ایمیل و شماره تلفن کارگزاری در وب سایت رسمی آنها ذکر شده است. همچنین کاربران می توانند در فیس بوک، اینستاگرام و توییتر مشکلات خود را با سایت در میان بگذارند. وب سایت آنها یک سرویس چت زنده ارائه می دهد، بنابراین می توانید از این طریق با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

بونوس پاکت آپشن چقدر است؟

Pocket Option پنجاه درصد پاداش سپرده را برای اولین واریز در حساب کارگزاری ارائه می دهد. همچنین برای دریافت جایزه در Pocket Option، باید گردش خالص معاملاتی پنجاه برابر مقدار پاداش داشته باشید. به عنوان مثال، اگر مبلغ سپرده شما 10 دلار است، پاداش 100٪ به شما 10 دلار اضافی می دهد. گردش مالی خالص معاملات شما برای دریافت جایزه باید 10 * 50 = 500 دلار باشد. علاوه بر این می‌توانید با یک حساب کاربری زنده به بسیاری از ویژگی ‌ها، از جمله تجارت اجتماعی، مسابقات، جوایز، شاخص‌ها و سیگنال‌ها دسترسی داشته باشید.

ثبت نام و افتتاح حساب

آیا پاکت آپشن تجارت اجتماعی یا کپی را ارائه می دهد؟

بله، کپی تریدینگ در پاکت آپشن امکان‌پذیر است. معامله گران می توانند روش معاملاتی دیگر کاربران را در پلتفرم خود کپی کنند. پس از باز کردن منو، آمار و عملکرد معامله گر نشان داده می شود. همچنین مقدار معامله، حداکثر سود، درصد معاملات سودآور نیز قابل مشاهده است.

?

آیا Pocket Option معتبر و قانونی است؟

کلام آخر

در این مطلب در مورد کارگزاری پاکت آپشن صحبت کردیم. با توجه به مطالب ذکر شده در بالا، قبل از افتتاح حساب در این سایت ، به خوبی در مورد آن تحقیق کنید. به طور کلی قبل از انتخاب هر سایت ، بررسی کنید که آیا این پلتفرم تنظیم شده است یا خیر؟ همچنین در وب‌سایت‌های تنظیم‌کننده‌های معتبر (FCA، SEC،…) جستجو کنید و ببینید که پلتفرم ثبت‌شده است یا در لیست هشدار قرار دارد.

منبع مقاله : سایت deyarz.com




:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: